Het Bestuur

Bauke Duursma

President:

Bauke Duursma is sinds 2000 lid van de Magna Motorclub  en al weer enige tijd bestuurslid.

Eerst als penningmeester waarbij hij ook de ledenadministratie verzorgde.

Maar in februari 2023 nam hij presidentshamer over van

Jacques Mertens en is hij de nieuwe president van de Magna Motorclub en medeorganisator buitenlandreizen.

Bauke rijdt een Magna V65 (VF1100C) en geniet met volle teugen van de vrijheid die het rijden van een motor biedt.

Als je Bauke een bericht wil sturen dan graag via

Henry Vos

Vice President:

Henry Vos rijdt al 45 jaar motor en is sinds 2007 lid van de Magna Motorclub.

Tijdens de eerste periode reed Henry op een Honda Supermagna

Nadat deze motor onherstelbaar kapot gingZat hij tijdelijk zonder motor en was toen ook ff geen lid meer van de MMC.

Maar een tijd daarna kocht hij weer een motor.

Geen Supermagna maar een Honda Pan European ST1100 en sloot zich direct weer aan bij zijn vertrouwde club,de Magna Motorclub.

Sinds begin 2023 zit hij in het bestuur van de MMC als Vice-President.

Naast deze functie houdt hij zich bezig met de ondersteuning van het overige bestuur en maakt hij deel uit van de commissie voor het

organiseren van de buitenlandritten.

Wil je Henry een bericht sturen dan graag via

Gea Overweter

Penningmeester:

Gea Overweter rijdt een VF750CJ Supermagna uit 1988 en is vanaf 2002 lid van de Magna Motor Club.

Gea is sinds kort secretaris van de club en zorgt samen met de overige bestuursleden er voor dat de verplichtingen van de club nageleefd worden.

Daarnaast is ze regelmatig betrokken bij de organisatie van verschillende clubritten.

Wil je Gea een bericht sturen, dan graag via E-MAIL

Anja Huisman

Secretaris
Anja Huisman is sinds twee jaar enthousiast lid en is sinds kort bestuurslid van de MMC.

Wil je Anja een bericht sturen dan graag via

Jeroen Snoek

Webmaster en beheerder Facebook-groep Magna Motorclub 🇳🇱:

Jeroen Snoek is sinds 1998 bij de Magnamotorclub en al sinds 1993 een fervent Magnarijder die in zijn vrijetijd niet alleen graag motor rijdt maar ook graag sleutelt aan zijn eigen Magna maar ook aan die van andere Magnarijders.

Destijds met een '83er en een '86er Magna V65 (VF1100C),maar nu met een '95er Magna V45 (VF750C).

Oprichter en beheerder van de fb-groep

Magna Motor Club NL (2012)

en beheerder van de technische FB-groep

HondaMagna NL. (2018)

Tevens sinds februari 2023 webmaster van de Magnamotorclub en medeorganisator buitenlandreizen.

Wil je Jeroen een bericht sturen,dan graag via