MMC LEDENVERGADERING  2024

Hallo Magnavrienden en Magnavriendinnen.

Op 21 januari is het weer zover dat we een jaarvergadering hebben met een nieuwjaar borreltje in het Hof van Gelre in Lochem, en jullie zijn daarbij van harte welkom.

Wel is het de bedoeling dat je jezelf/of met partner even aanmeldt en aangeeft of je alleen voor de vergadering komt of ook gezellig blijft mee eten.

Aanmelden via de website,ALLEEN VOOR LEDEN MAGNAMOTORCLUB!!!

Diegene die willen blijven overnachten moeten zelf even boeken bij het hotel.

We zullen het afgelopen jaar bespreken en wat nog komen gaat het volgende jaar.

De financiële gang van zaken komt aan de orde, en er wordt natuurlijk weer een kleine loterij gehouden, ook worden de mensen in het zonnetje gezet die iets gedaan hebben het afgelopen jaar voor onze club en leden.

Ook zoeken we nog een bestuurslid, onze Roy neemt afscheid als bestuurslid.

Voor belangstellende graag even een mail naar mij.

Dus ik stuur een agenda mee en het verslag van de vorige jaarvergadering voor degene die zich aanmelden, en als jullie komen graag de agenda en notulen zelf uitprinten en meenemen en hopelijk tot 21 januari.

Je bent welkom vanaf 13.00 uur en de kosten voor het mee eten is €39,50 p.p. En dieet wensen vermelden op het opgaveformulier.

Grt. Het Bestuur

Voor aanmelden om een bestuursfunctie graag naar onderstaand mailadres sturen voor 1 januari 2024

baukeduursma56@gmail.com