BUITENLANDREIS 2024 Harz Dld   (Er zijn waarschijnlijk nog enkele plaatsen beschikbaar.Voor info contact Bauke Duursma)

Buitenland rit van de Magnamotorclub op Vrijdag 17 mei t/m 20 mei 2024.

We verblijven in Het Harz gebied in Duitsland in het dorp Langelsheim.

Doordat er vele mensen zich hebben opgegeven zijn we opzoek gegaan naar een tweede locatie in het dorp en dat is gelukt.

We zijn met 29 personen en die hebben we ingedeeld bij het volgende onderkomen.

20 personen bij Pension Der Tourstop Am Waldschlössen 3 Langelsheim. www.pensiondertourstop.com 0049-53254144

9 personen bij Hotel Berliner Bear Am kurhaus 3-5 Langelsheim www.hotelberlinerbaer.de 0049-053254115

De indeling lijst is als aparte bijlage bijgevoegd.

De bedoeling is dat de 9 personen alleen slapen en ontbijten in hun hotel en dat we gezamenlijk met de hele groep bij Der Tourstop gaan eten.

Vrijdag 1 x warme maaltijd + ijsje

Zaterdag bbq

Zondag naar de schnitzelkoning in het dorp op eigen kosten.

Pension Der Tourstop werkt met consumptiebonnen deze kun je daar ter plekke kopen, mocht je wat over hebben aan het eind van de reis dan geven ze je geld terug.

De prijzen waren niet gelijk van beide hotels, dus hebben we alles bij elkaar opgeteld en verdeeld over 29 personen en komen we uit op een bedrag van €202,00 per persoon.

Het eerste deel graag voor 27 november betalen en het tweede deel voor 30 april.

Dit graag overmaken op rekening van de magnamotorclub o.v.v. buitenlandrit 2024

Rekening nummer NL20 RBRB 0706449509

De toeristenbelasting moet eenieder ter plekke afrekenen dit zit niet bij de prijs in, voor de mensen die in der tourstop overnachten kan dit ook met de eventuele overgebleven consumptiebonnen.

In beide onderkomen kun je niet pinnen of met een tikkie werken, dus cash betalen.

Voor eventueel samen te rijden naar de locatie toe hebben we nog wel contact t.z.t.

En er wordt ook nog wel een whatsapp groepje gemaakt voor contact voor en tijdens het verblijf.

Grt. Henry, Jeroen en Bauke